در بازرگانی امروزه ، وابستگی با مشتری ، امری کاملا غیر قابل دوری است . هر شرکت کارآمدی ، باید به نحو آفرین ، روال مدیریت ارتباط با مشتریان را برای خود تعریف و شفاف سازی نماید . نقطه مرکزی مدیریت پیوستگی با مشتریان در یک سازمان و نهاد می تواند یک مرکز تماس ( کال سنتر ) باشد . مرکز تماس یا کال سنتر ، جایی است که تنی چند از کارمندان یک شرکت سرپرست تمامی ارتباطات با مشتریان می باشند .
ایجاد ظاهری زیبا از شرکت با تاسیس مرکز تماس :
همانطور که بیان شد ، مرکز تماس ، نخستین جایی است که
انواع وابستگی مخاطبین با مرکز تماس :
ارتباط مشتری با شما ( ارتباطات وارده به سیستم ) می توانند به چهره های کنفرانس صوتی و تصویری و یا دریافت گونه ها فکس ، ایمیل و … باشند .
خدمات مرکز تماس :
نوع خدماتی که اعضای یک کال سنتر کمپانی به تماس گیرنده ها ، ارائه می کنند می توانند شامل : فروش کالا یا خدمات ، ارائه خدمات پشتیبانی ، ارائه گونه ها خدمات راهنمایی ، اخذ گونه ها پیام های انتقادی و پیشنهادی و …. می باشند . وانگهی شما می توانید با استفاده از ماژول دفترچه تلفن ، شمار های تماس مشتریان و یا مخاطبین خود را در سیستم نگهداری کنید .
راه اندازی مرکز تماس ( راه اندازی کال سنتر ):
در سالیان پسین کمپانی های کبیر و حقیر با تاسیس باشگاه های مشتریان و … سعی کرده اند که به شکل بسیار حرفه ای تری با مشتریان خود پیوستگی برقرار ساخته تا به اهداف خویش بهتر نایل آیند . یگانه از این روش های برقراری پیوستگی با مشتری ، پیاده سازی و راه اندازی مرکز تماس می باشد .
برای تاسیس مرکز تماس ، این شرکت از سیستم های پیشرفته ویپ (Voip ) بهرهگیری می کند . سیستم ویپ ، صدا را از طریق بستر شبکه انتقال می دهد ، بدین مفهوم که این سیستم می تواند بر روی سانترال تلفن شما نصب شده و یا اینکه مستقلا عمل کند .
کاهش فروش گوشی هوشمند در چین بازار شیائومی را با خطر مواجه کرد
باگ توییتر شماره تلفن بیش از 17 میلیون کاربر را فاش کرد
اپل در مکبوکها و آیپدهای آینده از نمایشگر Mini-LED استفاده خواهد کرد
طبق مطالعات، اپل واچ ضربان قلب نامنظم را تشخیص میدهد
شاتل موبایل یک درصد از درآمد فروش شارژ سیمکارتهایش را به سیلزدگان اهدا میکند
، ,مرکز ,های ,مشتریان ,مشتری ,کال ,مرکز تماس ,و یا ,با مشتریان ,راه اندازی ,کال سنتر
درباره این سایت